Sthlm

Som sagt, Igår så var jag i sthlm hela dagen lång, Vi åkte 09.08 och kom en strax innan 21.00.
En lång dag med trevligt sällskap,shopping och en tröttsamt lång tågresa.
Jag hittade inte speciellt mycket som jag hade trott att jag skulle men fick med mig lite prylar iallafall, en kofta, ett linne, en annan topp , en tröja och ett halsband till mig sen en present till Fredde och ett par krokar i form av apor och bilar till Liam´s rum.
Hade en jätte trevlig dag, vi hade tur med vädret också, det blev inget regn som vi hade små aningar om så det var skönt.
Något som jag inte uppskattade lika mycket var väl den långa resan dit och hem, Med dessa byten man fick göra, när vi åkte dit så var det bara ett byte till annat tåg, men på hem resan så åkte vi först tåg i 20 min sen buss i 50 min när vi var framme med bussen i strägnäs så fick vi stå och vänta i 20 minuter på att tåget skulle komma som då tog 15 minuter hem sen, Tur att man inte åker dit speciellt ofta, kanske lite väl sällan istället, minns knappt sist jag var där. Men det är kul att komma till en annan stad och kika lite.

Idag blev det att jobba , kom även fram till att jag bara har 13 arbetsdagar kvar nu , sen ska jag vara mammaledig igen.
När jag kom hem från jobbet idag så fick jag även se våra sovrum, och det blev jätte bra, Hur mycket mysigare som helst, En aning tråkigt vitt i Liam´s rum men där ska det ju ändå upp hyllor och tavlor sen så då blir det lite roligare.
Jag är super nöjd med vårat sovrum, där kommer jag absolut att trivas, Imorgon är det dags för de att måla om i hallen uppe och trappen :)

Linnea har varit här under kvällen, haha, alltid vi och våran stress, vi lyckas alltid hålla på med maten samtidigt som Liam måste ha välling och göras klar för läggdags, Milo ska ha sin mat och gå ut och vi står där med våran mat , fullt upp, Men det löser sig alltid tillslut efter mycket stress och skratt. Idag åt vi taco paj, gjorde två olika varianter så att vi skulle ha till matlåda imorgon också. Sen fick jag även åka med i hennes lilla pärla idag, Så söt liten bil hon skaffat.

Nu ska jag gå ut en sväng sen blir det nog att krypa ner i sängen då jag måste upp tidigt imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Ja jag vaccinerade mej, läste att när man är gravid så blir man sjukare än vanligt för man har sämre imunförsvar. Samt att barnet kan må dåligt av det då, men vaccinet rörde inte barnet. Så lika bra att göra det. Men annars hade jag inte gjort det..

2009-10-14 @ 13:01:12
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

låter som en trevlig dag trots stressen :)

2009-10-17 @ 08:55:00
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0