Trevligt besök

Oj vad man har babblat de sista timmarna nu, Min kusin Sofia var här och hälsade på, Jätte trevligt att ses igen :)
Började dagen med städning och bus med grabbarna, Sen plingade det på dörren.
Nu gick hon precis och jag sitter här och funderar på om man ska äta något eller om jag ska vänta tills ikväll, Man har ingen lust att stå och laga mat till sig själv. Känns så tråkigt, och nu känns det som om att klockan är så mycket att vi ändå ska äta snart när Fredde kommer hem från jobbet.
Kanske ska ta mig en smörgås+kaffe iallafall så att man får något i magen.
Båda liven ligger och sover så gott här hemma, Måste väl väcka Liam snart så att han kan somna ikväll också.
Vad händer ikväll då? Blir det hem hemma kväll med film och mys eller ska man åka iväg ? Det återstår att se när min käraste kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0