Varför så pigg ?

Både igår och idag så har jag vart jätte pigg vid den här tiden ?! Annars har jag vart helt död vid 21.00 då jag jobbat, Visst är det trevligt att man får lite mer tid med sin sambo men jag är bara tröttare imorgon när jag ska upp för att jag aldrig kan somna på kvällen. Nu tog jag precis en dusch också så nu lär det väl ta ett tag innan jag kan sova, Får väl sitta här ett tag och kika lite sedan blir det nog lite tv tittande ett tag så att man blir lite trött.
Nu har jag bara tre dagar kvar på jobbet sen är jag ledig i hela tre dagar :) haha, skönt med lite längre helg,Ska till sthlm på måndag för att shoppa lite hade jag tänkt, men nu har jag tappat de humöret igen så vi får väl se vilket humör jag är på då om jag hittar något eller inte, Något hittar man väl alltid ioförsig.
Imorgon efter jobbet så ska jag träffa underbara Linnea igen, Kanske gå en promenad, laga mat, glo på tv och bara ta det lugnt.




Kommentarer
Postat av: Nadja

Man uppskattar ledigheten lite mer när man jobbar :D

2009-10-07 @ 17:13:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

jasså ska du till mina trakter?:)

2009-10-09 @ 07:31:24
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0