Åter igen

Nu är jag tillbaka :) Det har vart så himla mycket med jobb och allt, När man kommer hem strax efter 16.00 så är det dags för oss att fixa mat och så, sen vill man ju mysa så mycket som det bara går med Liam innan han ska sova, Och nu de sista dagarna som vart så har jag haft det fullt upp, Lite för mycket att göra känns det som,Men nu är det över så nu kan man pusta ut och bara vara, Hade kalas igår här hemma, så  de senaste dagarna skulle jag hinna med att jobba,städa,baka,mysa med Liam osv. Det var jätte trevligt och jag fick mycket fina presenter :) Fyller ju imorgon så det var skönt att ha kalaset i helgen för att slippa ta det efter jobbet.
Nu är det sista dagen av ledighet innan det är dags att börja jobba igen,kliva upp strax efter 05.00 och komma hem strax efter 16.00. Phuu, Inget man längtar efter men det måste ju göras och det känns super att far och son får vara hemma ensamma lite också,det behövs !

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och se om dagen blir som planerad :) Det hoppas jag verkligen så vi håller tummarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0