Gokväll

Sitter här och kikar lite innan det är dags för läggdags, Chrille och Therese är här och de har kikat på fotboll, Inget som intresserar mig så jag satt här och kikade lite på kläder :P
Lilla Milo har sovit nu ett bra tag, helt hopplöst att gå ut med honom, Haha, han vaknade och vi skulle gå ut, Gick en bit bort från hemmet och skulle traska runt lite på gräset tänkte jag men då sprang han hela vägen hem, haha, Så kul att han redan hittar,och inte verkar han vilja vara ute så här på kvällen och morgonen, Kanske är kallt för lill tussen,Kanske ta och köpa en tröja till honom också :)


Nu ska jag gå och säga hejdå sen ska jag börja fixa för läggdags,blev inte så många timmars sömn inatt så hoppas på några fler nu så att man orkar med tisdagen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0