Gokväll

Här sitter jag i ensamheten, Liam somnade strax innan 19.30 och Fredde är i garaget, Tänkte väl strax krypa ner i sängen och läsa en bok kanske,Men orkar väl med några sidor innan man slumrar till så trött som jag är nu.
Man blir inte pigg efter en dag på jobbet direkt,Och bara tanken att veta att jag nu måste gå upp om ett par timmar igen får mig ännu tröttare,haha ioförsig så är det ett tag kvar men ändå, Går väl upp runt 05.30-06.00 beroende på hur slö jag är.
Ibland är det skönt att gå upp lite tidigare och slippa stressa, sitta och läsa tidningen,äta frukost,ta en kaffe
och bara vara, vakna till lite innan man ska åka,Men det är allt för sällan som det händer,man vill ju bara ligga kvar under täcket när klockan ringer.

Vilket tråkigt väder vi haft idag, eller  solen kom ioförsig fram i vissa tillfällen så man kanske inte ska klaga,Men jag vill ha mer sol nu ett par veckor !


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hallå. Hoppas allt är bra med er. :) Hur känns det att ha börjat jobba igen?

2009-09-03 @ 10:45:33
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, nja. Jag har haft världens skrivlust och därför bestämmde jag att börja igen. Men efter första inlägget tog de lixom slut, haha .. jag ska bättra mig ;)

2009-09-03 @ 10:59:29
URL: http://laii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0