Jobb,barn och hund

jaa det blir mycket nu, Fullt upp nästan hela tiden,Och har man inte något att göra så ligger man ändå helt död och har ingen ork kvar, Det är såhär det blir när man jobbar om dagarna,kommer hem och ska ta hand om både barn och hund,Just nu så tar ju lilla Milo en hel del tid,Man måste gå ut ofta,kolla så att han inte är på Liam osv.
Med tanke p åLiam så måste jag säga en sak, Han har börjat krypa näst intill, tills nu så har han bara dragit sig men bara lyckas komma bakåt,Men igår för första gången så kom han upp på knäna och drog sig fram,Nu har han gjort så flera gånger och det går bara bättre och bättre för varje gång,När man håller honom i händerna och han står upp så springer han,Nu vill han inte bara gå sakta men säkert utan nu ska det gå snabbt :) Så kul att se hur snabbt allt går när han väl kommit på hur man gör,Snart är det väl full fart hela tiden kan jag tänka mig, då blir det dubbelt upp med jobb här hemma, haha, Stackars Fredde som redan har fullt upp om dagarna med Milo och Liam.

Milo ligger och solar





Liam i full fart








Imorgon är det fredag igen, veckorna bara flyger förbi och snart ska jag få gå hemma igen :) Ska bli skönt att slippa tänka på jobb just under julen men sen måste jag ut och leta nytt jobb igen,Hoppas på att lösa det här med dagis ganska bra så att jag inte behöver lämna honom än på några månader, det känns alldeles för tidigt om det blir strax efter att han fyller 1 år, Vill att han ska vara några månader äldre men allt beror ju förstås på jobb och hur länge föräldra dagarna räcker.

Nu ska jag kika lite på tv sen gå och fixa lite för imorgon då det är dags för jobb igen,Men slutar 13.40 så det känns skönt, Idag gick jag ioförsig 15.00 för att jag tröttna och kände att jag hade annat att göra som jag inte skulle hinna med imorgon. Imorgon så blir det mycket vila och även kanske en tripp till Tuna park för att kika lite kläder eller annat smått och gott. Natti natti på er !


Kommentarer
Postat av: marie

Ja va bra =) Ja absolut så skulle det funka nästa vecka =) jag jobbar sen from och med v 41 så det blir ju kanon! =) vi kan ju höras mer ang detta på facebook =)

2009-09-24 @ 21:07:30
URL: http://marievetelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0