Lååång söndag

Känns som om att det har vart världens längsta dag, Jag trodde att den här dagen skulle flyga iväg, Hade den tanken då jag, Liam och Milo låg i soffan och kollade på barnprogram vid klockan 12, Då hade man ju knappt vaknat till, Men vi har gjort en hel del idag, Mycket vila men även hunnit med att klippa gräset, rensa ogräs, ta bort buskar, fått besök av Liam´s mormor,morfar och moster :) Det var kul att de kom över en sväng tycker jag, fick ett litet bord till Liam så nu kan han kladda bäst han vill när han äter, haha !
Sedan var även jag och Liam ute i lekparken nån timme, Hade jätte mysigt, Liam fick även en kompis där, Elin heter hon , de satt i sandlådan och grävde,gungade och åkte rutschkana om det nu stavas så ?
Sen gick vi in för att bada, Tog ett ganska långt bad men tillslut så började vi båda tycka det var för kallt så då vad det bara att kliva upp. Nu har vi precis ätit här hemma, Sena som vanligt men har ju haft annat skoj för oss hela tiden istället så man glömmer.

Nu ska jag gå ut en sväng sen mysa lite i soffan innan det är läggdags för min del, Skönt att man slutar tidigt imorgon iallafall, Fredde ska på fotboll så jag fick åka hem och ta hand om ungarna :) Fast ibland kan det nästan vara lugnare på jobbet än hemma, haha, så livliga som dessa små krabater är här hemma. Natti !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Har otroligt mycket att göra den här veckan med, men så fort jag får en ledig lucka så ska jag slå dej en pling och sen så måste vi ses, alldeles för länge sen nu ju..tiden bara springer iväg..

2009-09-29 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0