Trötta vi

Dagen har gått väldigt fort,jag har fått lite städat,vart ute på promenad, Och sen ätit och lekt massa här hemma,Vi gick ut och gungade en halvtimme också precis innan det var dags för Liam att sova klockan 2,jag somnade brevid ja med, vi vaknade efter två timmar och det var ju inte riktigt meningen att vi skulle sova så länge, men det var skönt ,Nu ska jag strax börja med maten ,sen kommer Fredde hem och senare då blir det tydligen besök och fotboll här hemma, Kul va  ?! Besök är alltig kul men fotboll vet jag inte, jag får väl ta och städa lite eller syssla med något annat.

Gungar i parken


 

Precis innan våran tupplur


Kommentarer
Postat av: Senita

okej. ja det är himla svårt att veta vem som är vem av alla er kusiner.. och vem som är barn till vem, det är ju så många att hålla reda på ju. hur länge har du jobbat där då? kan ju vara skönt med ett litet avbrott i mamaledigheten men man saknar ju så klart gulliungen då. själv har jag varit hemma med wyatt i 1½ år och på tisdag börjar han dagis. riktigt skönt och kul för han.. =)

2009-09-06 @ 08:28:47
URL: http://senitaatines.blogg.se/
Postat av: Emma

hej vilken snygg mössa ni har köpt.....

2009-09-06 @ 22:12:26
URL: http://babyemen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken supersnygg mössa Liam har ;) såå avundsjuk

Vi ska föröska beställa lite saker av syster min från Sthlm, det är hon som sköter dom inköpen ;) Vart hittade ni eran ? Pusss o Kram

2009-09-09 @ 14:54:37
URL: http://lillafamiljenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0